GLÄDJEFLICKAN GRETAS SPARADE

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

RIKTIGT SEX

Av Greta - 7 juni 2011 17:20

2006-10-28 T 01:58:35

Hej igen, ni som kikar in och läser mina rader då och då.   Fredagskväll och just nu är jag nog så långt ifrån en sexig glädjeflicka man kan komma *ler*.  Sitter uppkrupen i soffan, invirad i en fleece pläd och skriver på min bärbara, som jag har, just bara till att skriva på.

 

 Vet inte om det är höstens intrång, som gör att jag känner mig tröttare än vanligt. Eller om det är sena nätter, för mycket jobb eller helt enkelt brist på sex. Riktigt sex alltså. Det är ju inget som jag så att säga tillhandahåller dagligen. Så min tanke i förra inlägget, att jag ibland inte riktigt ser mig som en prostituerad, är inte helt taget ur luften. Men jag ska inte försköna min person. Visst är jag, det folk benämner prostituerad. Men min prostitution innebär att skänka välbefinnande till mina medmänniskor.  Jag har inte berättat vad jag normalt arbetar med och tänker inte heller göra det, men skillnaden i mina ögon är inte så väldigt stor. Både mitt jobb och min hobby går ut på att få människor att må bra Det jag däremot har berättat är, att jag de senaste åren inte ger riktigt hela mig, annat än när jag själv ger mig iväg på mina avkopplande små resor, för att få det jag inte får här hemma. Eller när jag träffar någon redan känd person på hotell, vilket inte händer sådär jätteofta.

 

I den gångna veckan har jag äntligen fått lite mer tid till hobbyverksamheten. Jag trivs ypperligt med mitt vanliga arbete, som ger mig bekräftelse på kunskap och resultat. Men jag behöver även få bekräftelse på min person och en annan form av resultatrespons, vilket jag får genom min hobbyverksamhet. Bara i den här veckan ha jag haft flera som rest mer än tio mil, enkom för att träffa mig. Jag skriver inte det för att skryta, utan för att du,,som av någon anledning valt, att se på det jag gör som något fult, kanske kan börja fundera. Det kunde lika gärna varit en man från min stad som reste över tio mil till en annan stad, för att där få vad han vill ha.

 

Jag återkommer gång på gång, till det här med att se saker från olika vinklar och på olika sätt. Vi är alla olika, har olika syn på saker, olika förväntningar och vi agerar olika. Jag tror de flesta av oss, hellre åker några mil extra för att få just det vi vill ha och som passar just oss. För att det som faller mig i smaken, kanske ratas av dig. Inom den frivilliga prostitutionen är det precis samma sak. Det är så långt från medias och politikers synsätt som det bara kan vara. Ännu har ingen man sökt upp mig, för att utnyttja mig. Utan de kommer till mig för att erhålla en stund av njutning. Jag agerar på mitt sätt, mina kolleger på sina sätt. Kunderna väljer utifrån sina behov och önskemål. Men alla har vi samma mål….att må bra, eller att få någon annan att må bra. Det finns inget fult i det.

Men avarter finns, här som överallt annars. Jag läste i ett forum nu i veckan, någon som efterfrågade ”en hora att förnedra”. Jag önskar förstås att det endast var provokation, men det finns faktiskt män, som höjer sig själva, genom att förnedra. Vad vore väl bättre att förnedra och göra vad man vill med..än en hora?  Så även hos sexköpare finns en skev bild, både av oss som sexsäljare och av det sexuella.  Det här ska då inte förväxlas med det frivilliga förnedrandet, där båda parterna spelar ett spel och båda är med på noterna.

 

Men ovanstående är väsenskilt mot det jag sysslar med. Jag skulle gissa, att det finns en hel del kvinnor i vårt avlånga land, som är lite avundsjuka på oss frivilliga glädjeflickor, men som naturligtvis har svårt att erkänna det, ens för sig själva. Då syftar jag inte på det ekonomiska, utan på njutningen och mötena med så många olika trevliga män. Tänk er, att som jag i veckan, få starta dagen med en stilla foxtrott. Bara sakta följa med i musiken, i ett rum som är  upplyst endast av levande ljus. Sakta, sakta och undan för undan faller kläderna till golvet, så att det slutligen bara är stilla rörelser hud mot hud. Det här var lite annorlunda, men inget möte är det andra likt och ingen man är den andre lik. Jag delar med mig lika mycket till alla, om än inte med hela min kropp, så med hela mitt hjärta och hela min själ.  Det spelar ingen roll om det gäller njutning av sexuell karaktär, eller om jag skulle sitta i kassan på Ica. Det hela handlar om att få in lite glädje i vardagen, för både mig och andra.

 

För att återkomma till det jag nämnde inledningsvis…brist på sex.., så lider även jag stundtals brist på det. Nu har en längre tid mitt vanliga arbete upptaget min mesta tid, men när jag nu den här veckan som gått ,fått mer tid över till min hobby, märker jag hur jag blir kåtare och kåtare för varje dag, trots hjälp av massagedusch och trots hjälp av välvilliga kunder. Som tur är har jag en resa inplanerad om några dagar, som jag verkligen ser fram emot och längtar efter.  Jag längtar efter riktigt sex. Längtar efter att både få ta och ge. Längtar efter att verkligen få vara en…glädjeflicka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 21 juli 2013 17:32


  Eftersom jag tror / vet att inte så många går in och läser här, vilket i och för sig är helt naturligt då det sällan skrivs något nytt. Så har jag beslutat att den här bloggen får vara endast en förvaring för det redan skrivna gällande sexköp oc...

Av Greta - 15 mars 2013 08:29

  Då kommer den sista berättelsen som var den jag skrev först, då för fyra-fem år sedan, när jag fick för mig att skildra hur jag trodde hur någon variant inom prostitutionen kunde se ut. Sedan gav det ena det andra. Jag hittade på ännu en tänkbar...

Av Greta - 10 mars 2013 13:05


  Sorry...jag blev antagligen så bländad av solen i fredags så jag totalt glömde bort mina fiktiva historier om tänkvärda scener från området prostitution. Men nu kommer den nionde,som alltså benämns som nr.2 eftersom jag kör dem baklänges. ...

Av Greta - 1 mars 2013 14:49

   Då kör vi nr tre av mina påhittade men icke osannolika varianter inom prostitutionsfenomenet. En kort sak idag. Solen skiner, det är fredag och vi har äntligen lämnat den gråa februari och kommit in i mars. Läs, må bra och ha en skön helg. ...

Av Greta - 22 februari 2013 19:21


  Så var det dags igen med en ny påhittad berättelse om det komplexa fenomenet prostitution.   NR.4   – Jäkla idioter! Viola slänger på luren. Länge blir hon sittandes och bara stirrar ut i tomma intet. Hon känner sig vilsen, hon kä...

Ovido - Quiz & Flashcards