GLÄDJEFLICKAN GRETAS SPARADE

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

FIKTIVA NOVELLEN NR. 7

Av Greta - 1 februari 2013 13:13

 

Med önskan om en trevlig helg kommer nu ännu en påhittad berättelse om en variant i det komplexa ämnet prostitutionens labyrint.


                                                  
               NR.7


Inte i kväll, säger Lisa, drar täcket om sig och släcker sänglampan. Åke suckar, böjer sig fram och ger sin sambo en puss på kinden. Han är inte det minsta trött. Han är kåt. Kåt så det värker i kroppen. Han försöker tänka på tentan han har nästa dag, men tankarna dras till den underbara, varma kroppen han har bredvid sig i sängen. Lisa, som är som hans tvillingsjäl. Lisa, som kan vara så eldig och passionerad när det passar henne och så sval och ointresserad däremellan.

Tänk om du visste, funderar han, medan han sakta sluter sin lem i sin hand. Med små rörelser rör han handen och låter kuken försiktigt glida upp och ned mellan hand och fingrar. Medan han njuter av sin egen beröring tänker han tillbaka på hur det började. Han hade träffat Lisa för tre år sedan, då hon satt i kassan och slog in hans varor. Det behövdes inga ord. Båda visste. Visste att det här var kärlek med stort k. Han själv hade precis påbörjat sin prästutbildning.

När Lisas syster skulle flytta från sin lilla trea, behövdes ingen större betänketid. De bytte ut sina ettor och flyttade ihop. Vi är som gjorda för varandra, tänker Åke. Det är bara det sexuella som går lite i otakt. Jag själv har ett stort behov av sex och Lisas behov går i perioder.

Iden fick Åke under en diskussion med några av sina kurskamrater då de diskuterade olika sexuella preferenser, dragningar och hur kyrkan ställde sig till det. Han hade tidigare funderat över hur det skulle kännas att vara med en annan man och bestämde sig för att det här fick bli ett led i hans utbildning. Samtidigt såg han det inte direkt som att han var otrogen mot Lisa, när det inte handlade om andra kvinnor och som studerande var han ständigt i behov av pengar.

Sent en kväll, efter en eldig stund med Lisa och hon somnat, satte han sig vid datorn och gick in på en sexchatt. Han förstod att intresset var ganska stort så innan han gick till sängs, lade han även in en annons. Han minns hur nervös han var när han skulle träffa sin första kund. Efteråt var han nästan euforisk. Visserligen gick det inte att jämföra med när han hade sex med Lisa. Det här var något annat och han hade inte tyckt illa om det.


 Han hade sedan fortsatt att träffa andra män när behovet pockade på. Vissa var nu som vänner, som prästen t.ex Vilket förlösande skratt när mannen vid tredje träffen frågade vad han studerade till. – Präst? Ja, det har jag jobbat som nu i femton år. Tänk om församlingsborna kände till, att deras präst är homo och därtill betalar för sin sexuella njutning.


Åke ler för sig själv vid minnet och ökar takten lite under täcket. Många långa och intressanta samtal hade de sedan haft i köket hemma hos prästen. En annan man var den äldre herre som levde i ett heterosexuellt äktenskap och som hade barn och barnbarn. Han förstod tidigt att han hade dragning till andra män men vågade aldrig erkänna det, då det på den tiden inte var accepterat.


 Det pulserar nu i hela underlivet. Han försöker att inte andas så häftigt för att inte väcka Lisa. Han ökar takten ännu mer för att komma över tröskeln. Det rycker i benen lite och han känner den varma vätskan på sin mage. Avslappningen sprider sig i hans kropp. Tyst sträcker han sig efter papper från sängbordet och torkar försiktigt av sig.

Snart ska jag berätta för Lisa om min hobby, tänker han. Hon kommer att förstå. Han lägger sig tillrätta och somnar omgående med ett leende på läpparna.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 21 juli 2013 17:32


  Eftersom jag tror / vet att inte så många går in och läser här, vilket i och för sig är helt naturligt då det sällan skrivs något nytt. Så har jag beslutat att den här bloggen får vara endast en förvaring för det redan skrivna gällande sexköp oc...

Av Greta - 15 mars 2013 08:29

  Då kommer den sista berättelsen som var den jag skrev först, då för fyra-fem år sedan, när jag fick för mig att skildra hur jag trodde hur någon variant inom prostitutionen kunde se ut. Sedan gav det ena det andra. Jag hittade på ännu en tänkbar...

Av Greta - 10 mars 2013 13:05


  Sorry...jag blev antagligen så bländad av solen i fredags så jag totalt glömde bort mina fiktiva historier om tänkvärda scener från området prostitution. Men nu kommer den nionde,som alltså benämns som nr.2 eftersom jag kör dem baklänges. ...

Av Greta - 1 mars 2013 14:49

   Då kör vi nr tre av mina påhittade men icke osannolika varianter inom prostitutionsfenomenet. En kort sak idag. Solen skiner, det är fredag och vi har äntligen lämnat den gråa februari och kommit in i mars. Läs, må bra och ha en skön helg. ...

Av Greta - 22 februari 2013 19:21


  Så var det dags igen med en ny påhittad berättelse om det komplexa fenomenet prostitution.   NR.4   – Jäkla idioter! Viola slänger på luren. Länge blir hon sittandes och bara stirrar ut i tomma intet. Hon känner sig vilsen, hon kä...

Skapa flashcards