GLÄDJEFLICKAN GRETAS SPARADE

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

FIKTIV HISTORIA NR 9

Av Greta - 18 januari 2013 12:03

 

Då kommer ännu en historia. Jag har ändrat ordningen lite på dem, ifall nu någon observant person mot förmodan skulle minnas vilken ordning jag publicerde dem i boken. I förra inlägget blev det knas med radavståndet. Jag hoppas det blir som det ska idag.


9.

 

Måste du ge dig iväg ikväll?

Anette står i hallen och blåser sitt hår. Hon ler mot sin spegelbild, lägger ifrån sig hårfönen och går fram till sin pojkvän Glenn som står lutad mot dörrposten. Hon lägger armarna om honom och ger honom en lätt puss på munnen.

Måste, måste jag inte, säger hon. Men jag vill. Erkänn att du gärna skulle vilja byta med mig?

Glenn drar henne intill sig. – Aldrig, säger han. Aldrig, att jag vill byta dig mot någon annan, ens för en endaste kväll.

Älskling, säger Anette och lutar sig mot hans bröst. Jag vill inte byta dig heller mot någon annan man. Det vet du.

Hon lösgör sig försiktigt för att gå och klä på sig. Hon har bestämt med Pia kl.19.00 på en pub. Pia är en utav de tjejer som kontaktat henne, sedan hon gett sig tillkänna på olika sidor på nätet. Det är tredje gången nu som hon träffar Pia.

Det hela började mest som ett test. Hon och Glenn hade en kväll suttit och diskuterat om sina sexuella fantasier och hon hade berättat att hon ibland gillade att vara med andra tjejer. Hon hade förstås hoppats på att han skulle föreslå en trekant. Istället hade han nästan blivit svartsjuk och frågat ut henne om, vilka i deras umgänge, som hon varit tillsamman med och om hon njöt mer med en tjej än med honom. 

Hon försäkrade honom att en tjej aldrig skulle kunna ersätta honom. Det var inte alls samma sak, men det var en liten krydda för henne, att då och då umgås sexuellt med en annan tjej. Det hela slutade med att Glenn förstående som han var, tyckte att det skulle kännas bättre om hon träffade för dem helt okända kvinnor. Så de satt nästan hela natten tillsammans framför datorn och googlade på sidor där kvinnor sökte kvinnor.

 

Det var då hon fick snilleblixten. Varför inte slå två flugor i en smäll? Träffa andra tjejer, men ta betalt. Glenn tyckte det var okej. Då blir det inte så privat, som han sa. Så de testade med en annons. Finns det kvinnor som vill betala för en stunds njutning med en annan kvinna?

Jodå, de fanns. Inte många men fullt tillräckligt för att stilla hennes behov. Pengarna använde hon och Glenn till resor och kläder. Pia som hon skulle träffa ikväll, var en ganska känd person, som liksom hon själv gärna umgicks med både män och kvinnor. Att ta med Anette på en filmpremiär som ikväll, skulle inte få någon att höja på ögonbrynen. Kanske skulle de komma med på en bild i Hänt i veckan med kommentaren att Pia var där med en väninna. Men ingen skulle veta vad som hände efteråt.

Anette ser fram emot kvällen. Pia är vacker, sexig och väldigt ömsint och ödmjuk.


 - Jag är nog vaken när du kommer hem, säger Glenn. Hur sent blir det, tror du?

- Inte så sent. Tre timmar på premiären, trodde Pia och sedan en timma ungefär hos henne. Jag är hemma före tolv. Ringer du efter en Taxi, är du snäll.


Glenn hjälper henne på med kappan och känner hur både kärlek och kåthet genomsyrar hans kropp.

Gud så sexig du är, älskling, säger han. Skynda dig på hem.

 
 
Hasse

Hasse

26 oktober 2013 12:20

Hej. jag är en man på 40+ så fort jag ser en porr tidning äller nått sånt så letar jag äfter mitt runk objäckt som många liter sperma har flödat ur kuken med henne i fantasierna altid ibland svårt o konsetrera sig när jag ligger med nånn o det vill inte gå då tänker jag på mitt runk objäckt när hon står med särade ben över en mans ansickte o hon suger hans kuk o sen tittar hon upp med hela fejjan full med sperma det är min greta garböo de det är hög tid nu o ge sig till känna. jag måste få uppleva min fantasi drottning i verklig heten men då går det väl på 2 drag utav spänningen? Så jag säger bara en sak nu min lilla Greta spänn fast säkerhets bälltet för snart kör vi då ska det bli åka av mwh Hasse din Hasse

http://indian600

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 21 juli 2013 17:32


  Eftersom jag tror / vet att inte så många går in och läser här, vilket i och för sig är helt naturligt då det sällan skrivs något nytt. Så har jag beslutat att den här bloggen får vara endast en förvaring för det redan skrivna gällande sexköp oc...

Av Greta - 15 mars 2013 08:29

  Då kommer den sista berättelsen som var den jag skrev först, då för fyra-fem år sedan, när jag fick för mig att skildra hur jag trodde hur någon variant inom prostitutionen kunde se ut. Sedan gav det ena det andra. Jag hittade på ännu en tänkbar...

Av Greta - 10 mars 2013 13:05


  Sorry...jag blev antagligen så bländad av solen i fredags så jag totalt glömde bort mina fiktiva historier om tänkvärda scener från området prostitution. Men nu kommer den nionde,som alltså benämns som nr.2 eftersom jag kör dem baklänges. ...

Av Greta - 1 mars 2013 14:49

   Då kör vi nr tre av mina påhittade men icke osannolika varianter inom prostitutionsfenomenet. En kort sak idag. Solen skiner, det är fredag och vi har äntligen lämnat den gråa februari och kommit in i mars. Läs, må bra och ha en skön helg. ...

Av Greta - 22 februari 2013 19:21


  Så var det dags igen med en ny påhittad berättelse om det komplexa fenomenet prostitution.   NR.4   – Jäkla idioter! Viola slänger på luren. Länge blir hon sittandes och bara stirrar ut i tomma intet. Hon känner sig vilsen, hon kä...

Ovido - Quiz & Flashcards