GLÄDJEFLICKAN GRETAS SPARADE

Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

FIKTIVA HISTORIEN NR.2

Av Greta - 10 mars 2013 13:05

 

Sorry...jag blev antagligen så bländad av solen i fredags så jag totalt glömde bort mina fiktiva historier om tänkvärda scener från området prostitution. Men nu kommer den nionde,som alltså benämns som nr.2 eftersom jag kör dem baklänges.


Nr.9


Pelle pustar ut, drar armen över pannan för att torka av svetten. Det är inte många som är här den här söndagsförmiddagen. Förutom han själv och kompisen Göran är det bara tre till som kämpar med sina vikter. Han går och fyller på vatten i sin vattenflaska och sätter sig och väntar på Göran. Igår eftermiddag hade han fått ett samtal från en dam som undrade om han hade tid att ses som i kväll. Egentligen hade han tänkt hälsa på sina föräldrar. Det var ett par veckor sedan han var där sist. Men han behövde pengarna och för att vara ärlig så behövde han nog också lite sex. 

Göran slår sig ned bredvid honom, stönande och pustande. – Fan vad brun du är, säger han. Bor du i solariet?

Pelle tycker själv att han är lite väl fåfäng ibland. Men han vill vara brun och snygg. Han vill känna sig nöjd med sitt utseende. Han fick ofta komplimanger, både från sina kvinnliga som sina manliga kunder. Nu hade han inte så många kvinnliga kunder, vilket han tyckte var lite synd. Damen som ringde igår hade blivit tipsad av en bekant då hon fick reda på att hon skulle hit.

Han hade förstått att det fanns ett behov även hos kvinnor att få köpa sig lite kravlöst sex och närhet. Kvinnor som levde i sexlösa relationer men inte ville skiljas och inte själva hade tankar på att sälja sex för att stilla sitt behov. Eller kvinnor som drömde om saker som inte mannen ville göra. Eller ensamma kvinnor som inte hade lust att gå ut och ragga karlar på krogen för en natt.

Man vill väl impa lite på tjejerna, svarar han på Görans fråga. Ingen kan motstå en brunbränd, muskulös, attraktiv och trevlig karl.

Men du vill ju inte ha någon tjej just nu.


Nej, det stämmer. De reser sig och gör sällskap till duschen. Nej, han vill för stunden inte bli fast i ett förhållande. Han trivs ypperligt med det liv han lever nu. Han har precis startat upp ett eget företag där han reser runt och föreläser. Han har både kvinnliga och manliga vänner. Han gör vad han känner för och vid sidan av det träffar han vid behov, olika män och kvinnor som betalar för att han ska tillfredsställa dem.

Jag kan inte ha det bättre, tänker han, medan det varma vattnet sköljer över hans brunbrända muskulösa kropp.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 21 juli 2013 17:32


  Eftersom jag tror / vet att inte så många går in och läser här, vilket i och för sig är helt naturligt då det sällan skrivs något nytt. Så har jag beslutat att den här bloggen får vara endast en förvaring för det redan skrivna gällande sexköp oc...

Av Greta - 15 mars 2013 08:29

  Då kommer den sista berättelsen som var den jag skrev först, då för fyra-fem år sedan, när jag fick för mig att skildra hur jag trodde hur någon variant inom prostitutionen kunde se ut. Sedan gav det ena det andra. Jag hittade på ännu en tänkbar...

Av Greta - 1 mars 2013 14:49

   Då kör vi nr tre av mina påhittade men icke osannolika varianter inom prostitutionsfenomenet. En kort sak idag. Solen skiner, det är fredag och vi har äntligen lämnat den gråa februari och kommit in i mars. Läs, må bra och ha en skön helg. ...

Av Greta - 22 februari 2013 19:21


  Så var det dags igen med en ny påhittad berättelse om det komplexa fenomenet prostitution.   NR.4   – Jäkla idioter! Viola slänger på luren. Länge blir hon sittandes och bara stirrar ut i tomma intet. Hon känner sig vilsen, hon kä...

Av Greta - 15 februari 2013 11:03


  Dagens påhittade novell skulle jag tro är en relativt vanlig nyans inom prostitutionen. Trevlig läsning och trevlig helg.   NR.5   Freddy stänger dörren till klassrummet. Tittar in i lärarrummet och säger hej till sina kolleger innan ha...

Ovido - Quiz & Flashcards