GLÄDJEFLICKAN GRETAS SPARADE

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

KORT RESUME AV TRIPP

Av Greta - 7 juni 2011 16:56

2006-09-10 T 00:05:25

Ja, nu är jag ute och smyger i buskarna igen. Fast egentligen så smyger jag ju inte så mycket. Lördagkväll...och man kan undra varför jag sitter här och knappar. Borde jag inte ta tillfället i akt och vara ute och hora? Nää, ni som tycker det, har inte förstått varken min blogg eller mig som person. Jag har ju ett liv, som alla andra och nu fick jag plötsligt vara ensam och jag fick tid att sätta mig här och jag har ju lovat skriva en resume om min lilla tripp.Som jag skrivit tidigare, så tar jag ibland en liten minisemester, från jobb och vardag. Vad är väl bättre än att under dessa små resor, även träffa några män som ger mig den sexuella biten? Visst...jag ger också dom  den sexuella biten. Ja, men då kan det väl inte vara annat än perfekt? Nää, för mig är det kanon, men flera av er som läser, är säkerligen av annan åsikt. Fast jag hoppas inte att ni är det. Här kommer en kort resume.


Stänger dörren om min lägenhet, om datorn, om telefon och om krav och måsten. Sätter mig på en buss. Är trött. Min resemobil är påslagen, men utan ringsignal. Svarar på några sms. Lutar mig sedan tillbaka och slumrar till. När ca 1/3del av resan återstår, kollar jag mobilen, äter ett päron, läser lite.

När jag stigit av vid min destination, inhandlar jag mineralvatten, en baugette, tidning och frukt. Efter ca20 min promenad checkar jag in på hotellet. Jag har en timma på mig, innan mitt inbokade besök kommer. Klär av mig ( gillar att gå naken ibland) plockar upp det inhandlade, tar fram ljus och rökelse, svarar på sms och samtal. Tar en lång dusch, sätter på stay ups, kort klänning och högklackade skor. Besöket har jag träffat tidigare och jag ser fram emot en upprepning. Vi njuter, med betoning på njuter av varandra. Men underbart är kort, som det heter.


Det senare kvällsbesöket hade lämnat återbud och jag lät det vara så. Kände att jag behövde koppla av och hitta mig själv, efter en hektisk period. Så med njutningen och tillfredsställelsen fortfarande i kroppen,  tvätter jag bort smink, tar fram min baugette, lägger mig i sängen och zappar mellan tv kanalerna. Somnar, vaknar efter några timmar. Stänger av tv, borstar tänder och lägger mig och läser en bra bok. När ögonen gång på gång åker igen, släcker jag och sover gott till halv 8. Ligger kvar i sängvärmen nästan en timma och funderar och halvslumrar.

Äter en god och lång frukost. Pratar med reception om vissa saker. Tillbaka på rummet, tänder jag rökelse och ljus. Tar en kort meditation. Svarar på sms och ställer mig sedan i duschen. Väntar på ett nytt spännande möte. Det här blev ingen besvikelse. Dagen börjar bra.


 Mitt nästa inbokade möte, fick förhinder. Tar det som ett tecken, att det är viktigare att tänka på mig själv just nu. Efter lite samtal och sms, går jag ut i solen.

Tar en ganska lång promenad, äter lite, köper en glass, njuter av vädret, strosar i affärer, köper med mig en sallad och mer mineralvatten. Tillbaka på hotellet, lägger jag mig och läser kvällsblaskan jag också köpte. Somnar. Vaknar efter en timma. Svarar på sms. Tar återigen en dusch och tänder ljus. En kort avslappning innan nästa nya möte knackar på.

Här får jag användning av min massagekräm och olja. Jag ljuger inte, när jag påstår att det är en njutning, att lugnt och stilla få smeka en mansrygg. Hormonerna börjar dansa inom mig. Att känna njutningen från mannen och känna huden under mina händer och därtill både se och känna en rakad pung. Ja, vad ska man göra? Det behövs ingen kärlek, inget gemensamt, mer än njutningen. Lugnet och småpratet efteråt är skönt och mysigt. Tro mig, jag mår alldeles utmärkt. Kroppen är behagligt avslappnad och jag är fullständigt tillfreds med mig själv och omvärlden.


Avslutar kvällen med en liten flaska rött, halvliggandes i sängen, tittandes på Reinfeld och Persson. Persson är för mig en gris. Reinfelt var som talare kanon, men jag har en känsla av att han är farlig. Luska lite, ni som vill, vad hans åsikter var innan han blev partiledare. Då kanske rösten på honom inte är så självklar. I vilket fall en bra duell, oavsett vad min inställning är. Fortsätter kvällen med funderingar, skriverier och läsning.


Börjar nästa dag med att tvätta håret. Intar samma goda frukost som dagen innan. Sedan gör en man som jag tidigare träffat, mig äran med ett nytt besök. Lika skönt och lika trevligt. Lämnar hotellet strax före tolv. Till skillnad från andra gånger, har jag idag ännu ett möte av mer privat karaktär, men ändå i samma anda. Så det blir några timmar av intressant och fängslande samvaro, över fika och några öl, innan jag åter sitter på bussen, nu på väg hem. Jag är fylld av ny energi och kraft.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 21 juli 2013 17:32


  Eftersom jag tror / vet att inte så många går in och läser här, vilket i och för sig är helt naturligt då det sällan skrivs något nytt. Så har jag beslutat att den här bloggen får vara endast en förvaring för det redan skrivna gällande sexköp oc...

Av Greta - 15 mars 2013 08:29

  Då kommer den sista berättelsen som var den jag skrev först, då för fyra-fem år sedan, när jag fick för mig att skildra hur jag trodde hur någon variant inom prostitutionen kunde se ut. Sedan gav det ena det andra. Jag hittade på ännu en tänkbar...

Av Greta - 10 mars 2013 13:05


  Sorry...jag blev antagligen så bländad av solen i fredags så jag totalt glömde bort mina fiktiva historier om tänkvärda scener från området prostitution. Men nu kommer den nionde,som alltså benämns som nr.2 eftersom jag kör dem baklänges. ...

Av Greta - 1 mars 2013 14:49

   Då kör vi nr tre av mina påhittade men icke osannolika varianter inom prostitutionsfenomenet. En kort sak idag. Solen skiner, det är fredag och vi har äntligen lämnat den gråa februari och kommit in i mars. Läs, må bra och ha en skön helg. ...

Av Greta - 22 februari 2013 19:21


  Så var det dags igen med en ny påhittad berättelse om det komplexa fenomenet prostitution.   NR.4   – Jäkla idioter! Viola slänger på luren. Länge blir hon sittandes och bara stirrar ut i tomma intet. Hon känner sig vilsen, hon kä...

Ovido - Quiz & Flashcards