GLÄDJEFLICKAN GRETAS SPARADE

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

MITT FÖRSTA KUNDBESÖK

Av Greta - 27 maj 2011 23:20

 2006-06-29T19:48

Klockan närmade sig 15.00 Jag tog en sista titt i spegeln innan jag satte mig i soffan, för att vänta på att dörrklockan skulle ringa. Jag kan inte nu minnas riktigt vad jag hade på mig. Antagligen svarta stay ups, med någon kortare kjol och därtill någon vanlig överdel. Men jag minns hur mina tankar gick, de där sista minutrarna innan min debut som glädjeflicka.
 
Tänk om han är jätteful. Tänk om jag ångrar mig så fort jag öppnar dörren. Tänk om det är en psykopat, en mördare, en våldtäktsman. Tänk om han är drogpåverkad. Tänk om det är någon jag känner.
 
Jag hade informerat en utav mina vänner om mitt besök...ifall något skulle gå snett. Jag visste ju ingenting. Hade ingen erfarenhet av vilka som köper sex. Jag var säkert lika fördomsfull, som många av er som nu läser detta. En man som måste betala för att få tillfälligt sex, måste vara lite udda och ha svårt med det motsatta könet på något sätt.
 
Jag upplevde de här sista minutrarna som både skrämmande och spännande. När dörrklockan ljöd i lägenheten, hoppade jag till. Med lätt bultande hjärta öppnade jag dörren. Utanför stod en yngre man, med trevligt utseende och med ett litet nervöst leende på läpparna. Jag bjöd honom stiga på och vi satte oss i soffan.
 
Jaha..vad gör jag nu? Borta var min självsäkerhet. Den här mannen var snygg, riktigt snygg. Varför i hela fridens dar kommer han till mig? Vad kan jag, en femtioårig kvinna ge honom? Som tur var, var han inte bara snygg, utan även en handlingens man. Det blev inte jag, som förförde och hetsade honom, utan han som förförde mig. Jag är väldigt lättänd och när jag njuter så njuter jag fullt ut, så jag förstod ju att han ändå blev oerhört tänd bara utav det och njuta kunde jag inte undgå att göra. Vi var båda i extas och jag minns att jag kände en liten tagg av besvikelse över att jag inte hann att få känna honom i mig. Han kunde inte hejda sin utlösning, utan spröt ut sin varma sperma över mina bröst.
 
Efter att vi tvättat av oss , så satt vi och småpratade lite. Vi var båda nöjda och belåtna, så när han plockade fram plånboken minns jag hur fel, jag tyckte det kändes. Men han bara log och la pengarna på bordet. Vi upprepade dessa möten regelbundet flera gånger, tills hans situation ändrades.
 
På kvällen var jag ute med mina två systrar och tog en öl på en uteservering. Jag minns att jag kände mig extra attraktiv och glad. När de frågade mig varför jag var så upprymd, så bara log jag.
 
 
Någon undrade om man som glädjeflicka någon gång ägnar sin tanke åt ev fruar och flickvänner.  Återkommer med det imorgon.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta - 21 juli 2013 17:32


  Eftersom jag tror / vet att inte så många går in och läser här, vilket i och för sig är helt naturligt då det sällan skrivs något nytt. Så har jag beslutat att den här bloggen får vara endast en förvaring för det redan skrivna gällande sexköp oc...

Av Greta - 15 mars 2013 08:29

  Då kommer den sista berättelsen som var den jag skrev först, då för fyra-fem år sedan, när jag fick för mig att skildra hur jag trodde hur någon variant inom prostitutionen kunde se ut. Sedan gav det ena det andra. Jag hittade på ännu en tänkbar...

Av Greta - 10 mars 2013 13:05


  Sorry...jag blev antagligen så bländad av solen i fredags så jag totalt glömde bort mina fiktiva historier om tänkvärda scener från området prostitution. Men nu kommer den nionde,som alltså benämns som nr.2 eftersom jag kör dem baklänges. ...

Av Greta - 1 mars 2013 14:49

   Då kör vi nr tre av mina påhittade men icke osannolika varianter inom prostitutionsfenomenet. En kort sak idag. Solen skiner, det är fredag och vi har äntligen lämnat den gråa februari och kommit in i mars. Läs, må bra och ha en skön helg. ...

Av Greta - 22 februari 2013 19:21


  Så var det dags igen med en ny påhittad berättelse om det komplexa fenomenet prostitution.   NR.4   – Jäkla idioter! Viola slänger på luren. Länge blir hon sittandes och bara stirrar ut i tomma intet. Hon känner sig vilsen, hon kä...

Ovido - Quiz & Flashcards